شرکت هوآوی برای مدل بالارده خود سنگ تمام گذاشته و علاوه بر به‌روزرسانی‌های متنوع، رنگ بندی جدیدی برای آن در نظر گرفته است.

نمایشگاه CES 2019 | رنگ‌بندی و به‌روزرسانی جدید شرکت هوآوی برای میت ۲۰ پروبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی این روز‌ها عملکرد مثبت خود را افزایش داده و علاوه بر این که در زمان رکود صنعتی و تنش‌های سیاسی، توانسه فروش خود را بالا ببرد، حال پشتیبانی نرم‌افزاری محصولات خود را نیز افزایش داده است. هرچند هوآوی میت ۲۰ پرو چند ماه پیش با آخرین نسخه اندروید ۹.۰ عرضه شد، اما این مانعی برای به‌روزرسانی‌های جدید این مدل نیست.

اولین به‌روزرسانی نرم افزاری با تمرکز بر امنیت و توسعه کارکرد دوربین انتشار یافت و به بهبود راندمان قفل تشخیص چهره و اسکنر اثر انگشت کمک می‌کرد. اما به به‌روزرسانی جدید گستردگی بیشتری دارد، این بسته به‌روزرسانی ۴۸۲ مگابایت حجم دارد و شامل بهبود عملکرد قفل تشخیص چهره (مجدد)، راندمان دوربین، رفع باگ‌های سیستم و اصلاحات بخش امنیتی این مدل می‌شود.

نمایشگاه CES 2019 | رنگ‌بندی و به‌روزرسانی جدید شرکت هوآوی برای میت ۲۰ پرو

شرکت‌هوآوی چند وقتی است که به دنبال بهبود متد جدید تشخیص چهره سه‌بعدی و به طور کلی امنیتی محصولات خود است و دلیل به‌روزرسانی‌های مدل جدید خود "Mate 20 Pro" نیز همین موضوع است. روش جدید این شرکت به سیستم تشخیص چهره مدل‌های آیفون شباهت دارد اما در دقت و کارایی به پای تولیدات اپل نمی‌رسد.

نمایشگاه CES 2019 | رنگ‌بندی و به‌روزرسانی جدید شرکت هوآوی برای میت ۲۰ پرو

اما بهبود عملکرد دوربین سه‌گانه اصلی اتفاقی است که نباید نادیده گرفته شود، پیش از این نیز هوآوی با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمند خود، قول کیفیت تصویربردای بالا با رنگ‌ بندی صحیح و طبیعی را به خریداران داده بود. همچنین با رفع برخی ایرادات آزار دهنده این بخش کارکرد آن نیز ارتقاء یافته است.

نمایشگاه CES 2019 | رنگ‌بندی و به‌روزرسانی جدید شرکت هوآوی برای میت ۲۰ پرو

جدا از به‌روزرسانی‌های نرم افزاری، هفته گذشته شایعه شد که این شرکت به مناسبت سال نو چینی در تاریخ ۵ فوریه، برنامه دارد تا از دو رنگ جدید قرمز و آبی میت ۲۰ پرو پرده‌برداری کند. روز گذشته این شرکت اعلام کرد که پیش خرید این دو مدل از ۱۰ ژانویه آغاز می‌شود. این دو مدل جدید در فروشگاه اینترنتی شرکت هوآوی به فروش خواهند رسید و قیمت آن‌ها با مدل اصلی میت ۲۰ پرو متفاوت نخواهد بود. رنگ جدید قرمز و آبی میت ۲۰ پرو تنها در چین عرضه می‌شود اما انتظار می‌رود پس از مدتی به بازار جهانی نیز راه پیدا کنند.

نمایشگاه CES 2019 | رنگ‌بندی و به‌روزرسانی جدید شرکت هوآوی برای میت ۲۰ پرو

دو مدل جدید با قیمت ۸۷۵ دلار (۷۶۵ یورو) برای نسخه ۸ گیگاباتی حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایتی حافظه اصلی و ۹۹۰ دلار (۸۷۰ یورو) برای نسخه ۸ گیگابایتی حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه اصلی منتشر خواهند شد.


بیشتر بخوانید: معرفی نمایشگاه CES 2019 | بزرگ‌ترین رویداد فناوری سال + برنامه شرکت‌های بزرگ برای نمایشگاه امسال


انتهای پیام/

گوشی میت ۲۰ پرو هوآوی به‌روزرسانی جدید دریافت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.